EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети / Организация на събитие

Вземи в gLOG
19 Април 07, 09:35 / Автор: В-к "Дневник"
Събитията остават важен инструмент на маркетинга
Организирането на събития (като пресконференции, представяния) и т.н. ще става все по-важен инструмент в маркетинговия микс. Това е показало проучване на британската агенция Wyndham-Leigh сред маркетингови специалисти, цитирано от специализираното издание "Бранд републик".

Почти половината от 200 участници в анкетата казали, че планират да включват повече събития в стратегията си. Едновременно с това обаче те предупредили, че старателно ще проверят каква е възвращаемостта на инвестираните в тях средства. На противоположното мнение че ще намалят използването на събития като комуникационен подход били само 10 на сто от запитаните.

"Маркетинговите специалисти са наясно с ползите от организирането на събитие. Но не бива да се забравя с какви темпове нараства интернет комуникацията, която се превръща в един от най-големите конкуренти на събитията и все по-често ги замества като начин за вътрешнофирмена комуникация. Така например, вместо да направят събитие за служителите си, голяма част от компаниите избират да създадат блог", обяснява Анди Хил, директор "Събития" в Wyndham-Leigh. По думите му интернет ще промени не само медийните навици на хората, но и неговата индустрия.

Изследването дава и още любопитни резултати. Оказва се, че едно от най-важните неща за маркетинговите специалистите при организиране на събитие е то да има добра възвращаемост. Около половината от запитаните признали, че дори са под натиск от страна на ръководството на компанията да дават данни за т.нар. ROI.

За сравнение само 10 на сто не трябва да оправдават разходите си. Освен това 65% от анкетираните посочили, че тенденцията е към по-разумно бюджетиране на събитията според тях в момента калкулирането на ползите и разходите от едно събитие се изисква в много по-голяма степен в сравнение с преди три години.

Източник: в-к "Дневник"


Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.0846