EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети / Организация на събитие

Вземи в gLOG
00 Януари 07, 10:37 / Автор: Списание Convene
"Създайте шум" около вашето събитие
Процесът на успешно промотиране на едно събитие сред потенциалните участници изисква сериозна работа и творчество. Тук ще ви представим няколко съвети, които ще ви научат как да „създадете шум” около вашето събитие, както и да осигурите максималния брой участници, разбира се.
За да привлечете и задържите общественото внимание върху отделните сесии на вашето събитие, постарайте се заглавията им да бъдат интригуващи. Започнете с кратко, грабващо и остроумно заглавие, следвано от подзаглавие, в което доказвате практичността и ползите от лекцията.

В удачно подготвените брошури ударението също до голяма степен е върху заглавието. То трябва да привлича вниманието, но и в същото време веднага да дава отговора на въпроса “Е, и какво от това?”, който много хора веднага биха си задали. Подзаглавието трябва да използва фрази като „Как да?”, „10 съвета за” или „Научете в пет стъпки”. 

 Най-важното е темите в събитието да съответстват на описанията, които сте им дали. Изисквайте от лекторите „да доставят услугата”, за която сте ги поканили, и ги дръжте отговорни за представянето им.

 Работете върху Вашия уебсайт и популяризирайте чрез електронна поща

 Когато хората се чувстват близки до дадена идея, те са много по-склонни да вземат участие в проект или събитие, свързани с нея. Ето какво съветва един от водещите експерти в организацията на събития - Джеф Блякман:

  •   Поставете подробно описание на всеки панел, както и представете обстойно лекторите на Вашия уебсайт. Ако имате качествени техни снимки, поставете и тях. Помолете лекторите да предоставят аудио или видео откъси от техни минали участия и изяви в подобни събития. Поставете връзка с уебсайта на лектора. След събитието поместете аудио и видео откъси, с които да наблегнете на основните идеи и изводи от лекцията и да информирате за тях хората, които не са били в състояние да участват.
  • Форумите и бюлетините за мнения са отлична възможност за контакт и общуване между Вашия лектор и потенциалните участници в неговата лекция. Всеки професионален лектор би използвал тази възможност да се запознае с конкретните въпроси, които интересуват аудиторията му, за да наблегне на тях в изложението си.
  •  Използвайте възможностите на електронната поща като един евтин, а в същото време ефективен начин за постигане на по-голяма публичност на организираното събитие, Изпратете писма до всички потенциални участници, с които да ги поканите да участват. Включете връзки към по-подробна информация и формуляри за регистация он-лайн. За да стимулирате по-голямо участие и ангажираност, включете въпросник, резултатите от който да бъдат обобщени и включени в презентацията на темата по време на събитието.
  Прибавете и „лично отношение”, като ангажирате Вашия лектор да изпрати приветствено писмо до всеки от Вашите потенциални гости.

  „От уста на уста”

   Един от най-добрите начини да популяризирате Вашето събитие е да накарате хората да говорят за него. Това съветва професионалният лектор Винсент Посенте. Информирайте се за ангажиментите на Вашия лектор в периода преди събитието, за което сте го наели, както и публичните изяви, които е имал.

 Съветите са подготвени от Националната асоциация на говорителите (NSA) в САЩ
 
 Списание PCMA Convene е издание на The Professional Convention Management Association (PCMA) в САЩ
 
Превод и адаптация: Дарин Стоянов

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.0724