EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

Успешни СЪБИТИЯ / Предстоящи обучения

Вземи в gLOG
02 Март 14, 12:58 / Автор: Академия Президент
НА ПАНАИР
Изкуството да участваме с успех в изложения, да печелим партньори и клиенти и да издигаме имиджа на организацията си
Календарът със събития изобилства от панаири, изложения, фестивали, салони, expo-та и всевъзможни други мероприятия, на които можем да изложим, да представим и демонстрираме стоките и услугите, които предлагаме.
Как да изберем изложението, което най-точно ще отговори на стратегическите и маркетинговите цели на организацията?
Кои представители на организацията ще я представят най-добре? Те ще застанат зад щанда.
Как да се подготвим оптимално и какво следва да правим след приключването на панаира?
Как да оформим павилиона си така, че да привлича посетителя, но да не засенчва продукта, който показваме?
Как следва да се държим за да убедим потенциалните си клиенти, че предлагаме нещо повече от стока или услуга? Че предлагаме коректно и компетентно отношение.
Отговорите на тези и на множество други въпроси са от решаващо значение за това да участваме успешно в панаири и изложения и да си тръгнем от тях с нови партньори и клиенти.

ПРОГРАМА

9:00 – 9.30 Регистрация

9.30 – 10:50 – Въведение
1. Ролята и значението на панаирите и изложенията в деловия живот
2. Панаирът – маркетинг в най-чист вид
3. Панаирът – за и против – да участваме ли на панаир или да спестим средства; какъв панаир, кое изложение да изберем.
4. Панаир и маркетинг-микс: общи маркетингови аспекти; мястото на панаира в маркетинговия микс.

10:50 – 11:10 – кафе пауза

11:10 – 13:00 – Преди панаира
1. Целите при участие в панаири и изложения; фирмени; ориентирани към посетителя; йерархия на целите.
2. Избор и критерии за взимане на решение: видове панаири; критерии за оценка и избор; източници на информация; посетители и анкети.
3. Кадрите решават всичко! За подбора на персонала за участие в панаира/изложението.
4. Организация и подготовка за участие: планиране на участието и на експонатите; заявка; анализ на условията; мерки за сигурност и застраховки; услуги предоставяни от организаторите; каталог и информационни системи; транспорт и складове; участия в мероприятия; пристигане, настаняване, заминаване; за конфликтите с плагиати.
5. Щандът на панаира: планиране; видове; зони и функции; местоположение и архитектура; изграждане; интериор и обзавеждане; графични и информационни медии; технически съоръжения; монтаж и демонтаж; с грижа за околната среда.

13:00 – 14:30 – обяд

14:30 – 16:15 – За работата на панаира
1. Дейността на щанда: сервиз; грижа за посетителите; набиране на информация; чистота и охрана; заключителни дейности.
2. Персонала на щанда: подготовка; личността на сътрудниците; поведение на щанда и на панаира; провеждане на делови срещи и разговори; облекло и външен вид; поведение при вечери, приеми и коктейли.
3. Изкуството на преговорите – Бизнесът се нуждае от информация – правилните въпроси дават правилна информация; за техниките на задаване на въпроси;
4. Реклама и работа с медии; работа с посетители при медийни изяви.

16:15 – 16:35 – кафе пауза

16:35 – 18.30 – След панаира
1. Действия след панаира: истинската работа започва след неговия край; анализ и оценка на срещите и контактите; анализ на работните формуляри от щанда; следващи действия.
2. Анализ на собствената дейност
3. Планиране на следващо участие
Дискусия
Сертификати
Нашият лектор:
Анатолий Пазийски
Дипломат от кариерата.
Дългогодишен началник на отдел „Вътрешен протокол и церемониал” в Администрацията на Президента.
Лектор, преподавател и автор на материали по дипломатически и бизнес-протокол, етикет и правила на поведение в обществото.

Тренинг-семинарът ще се проведе в гр. София на 27.03.2014 г. в Академия „ПРЕЗИДЕНТ” на адрес бул. „Витоша” 61.
Такса за участие: 139 лв. без ДДС.
При записване на двама и повече участници – 10% отстъпка.
Данни за плащане:
Получател: „Академия Президент” ЕООД
Прокредит Банк АД
IBAN: BG34PRCB92301031121422, BIC: PRCBBGSF
За контакт:
Бистра Георгиева 0877 78 32 45; office@presidentacademy.bg
Източник (Уебсайт): :www.presidentacademy.bg

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

Коментари
Няма мнения, вашето ще бъде първото.
Добави коментaр 
От:
Коментар:
Въведете кода от картинката в ляво

 
0.1478