EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

Събитийни НОВИНИ / Новини от събития

Вземи в gLOG
24 Октомври 11, 12:49 / Автор: Комуникационна агенция PRoWay
Бизнес форумът MySuccess.bg in CRM представи успешните практики в търсенето на подходящите CRM решения на 20 октомври
По време на Форума се проведе и CRM Expo 2011, където представители на компании от областта показаха своите CRM решения
24.10.2011 г., София. Представители на водещи компании споделиха успешните практики в управлението на връзките с клиенти по време на третото издание на Бизнес форума MySuccess.bg in CRM на 20 октомври 2011 г. в Кемпински Хотел Зографски, София. Бизнес форумът се организира от списание ENTERPRISE и събра на едно място представители на всички български бизнеси, свързани с предоставянето на услуги или използващи големи търговски екипи, както и управители и собственици на успешни производствени компании.

MySuccess.bg in CRM започна с преглед на CRM пазара в България и анализ на тенденциите в сектора, които бяха представени от Петър Стоянов, главен редактор на списание ENTERPRISE.Той коментира, че CRM не е просто лист с клиенти, а удобен инструмент за маркетингови кампании, подобряване на работата на търговските екипи, както и предлагане на услуги с добавена стойност. Анализите на списанието бяха допълнени от Жанет Найденова, която представи проучване на Gartner за тенденциите на пазара за CRM/BI. Според нея мобилните приложения са във фокуса на компаниите, а развитието на Social Marketing-а тепърва ще набере голяма скорост.

Нуждата от повишаване на качество на работата с клиентите е основната причина компаниите да прилагат CRM платформи. Такова решение взима и българската компания Max Telecom. „Въпреки, че сме лидер в областта си решихме да се фокусираме върху клиента и да го позиционираме в центъра на бизнеса си“, коментира стратегията на компанията Елвира Краева, Директор обслужване на клиенти, Макс Телеком.

Друга компания, която сподели своя опит при внедряването на система за подпомагане на връзките с клиентите, беше Спарки Елтос. Нейният представител Никола Антонов представи проекта за внедряване и използване на BI решение в компанията – QlikView. Той даде детайлна техническа информация относно имплементацията на софтуера в бизнес процесите на компанията и как той значително е улеснил работата на менижърския екип.

„Компаниите имат нужда да контролират бизнес процесите от начало до край. Да знаят какви са елементите, които могат да бъдат използвани, за да се повиши печалбата и да се направи по-гъвкав бизнес“ – започна своята презентация Панос Гикас, Microsoft Dynamics Country Lead, CEE. Според него за една компания на пазара е много по-евтино да инвестира в единна база данни за всички бизнес процеси, така че да познава работата си, нуждата на клиентите и да може да извършват кръстосани продажби. Решението, което Microsoft Dynamics предлага, е подходящо и за малки и средни компании, защото не изисква сериозни инвестиции и е лесно за използване.

Конкретни примери за успешни практики, позволяващи ефективно бизнес управление и вземане на адекватни мениджърски решения, даде Божидар Крапчев, директор на LLP Dynamics CEE. Той подчерта, че успеха на фирмата, както и нуждата от адекватна информация във всеки един момент, за всеки един работен процес, както и за всеки служител, изисква използването на различни бизнес приложения за управление и анализ.

Андрей Крецу, Мениджър Консултантски услуги за Югоизточна Европа, PWC EUROPE, препоръча на компаниите да предлагат цялостни решения – комплексни продукти, съобразени с модата на пазара и възможностите на клиентите. Той коментира, че фокуса не трябва да пада върху портфолио с твърде много предложения, а върху стратегическите продуктите. На същото мнение е и преподавателят в НБУ и консултант по продажби Мария Донева, която коментира, че е важно да инвестираме в ключовите клиенти.

По време на Бизнес форума се проведе изложение и CRM Expo 2011, което представи CRM-BI компании. Участниците имаха възможността да получат индивидуална консултация от специаисти на успешни представители на този бранш. Сред компаниите-изложители бяха: CSDC, Парафлоу Комуникейшънс, AS Systems (Application Software Systems) и CEED България.

Събитието се проведе с подкрепата на Microsoft, Генерален спонсор, и CSDC, Официален спонсор.

Медийно партньори на събитието бяха: Jobs.bg, Human Capital, Lex.bg, Dariknews.bg, Телевизия ЕВРОПА, Вестник "Класа", Списание BUSINESSWEEK, EventBox.bg, Profit.bg, Expert.bg, MoitePari.bg, iNews.bg, BizNews.bg, NewBusiness.bg, WebSpot и др.

За Бизнес форумите MySuccess.bg

MySuccess.bg са бизнес събития, насочени към споделянето на успешен опит и практики в бизнеса от български мениджъри и чужди експерти. От април 2010 г. досега са проведени над 10 национални и регионални форума в различни сектори на българската икономика. До края на 2011 година предстои MySuccess.bg in Food&Beverages (Храни и Напитки), който ще се проведе на 29 ноември.

Food.MySuccess.bg

За информация и регистрация:

Надя Гогова

Списание "Enterprise"
тел. 02/983 5889
моб. +359 894 426 239
E-mail: nadya@enterprise.bg
web: www.enterprise.bg


За медийни запитвания:

Стоян А. Стоянов
Partner&PR Manager

PRoWay Communications Agency
Моб. тел.: + 359 (879) 646 648
+ 359 (888) 889 811
E-mail: stoyanov@proway.bg

Източник:

Комуникационна агенция PRoWay


Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1346