EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

Успешни СЪБИТИЯ / Предстоящи обучения

13 Април 11, 07:08 / Автор: Европейски Мениджмънт Център
„Guerrilla Marketing: Интернет маркетингът за фирмен успех. Какъв е успешният маркетинг по време на икономически спад?”, 27-28.05.2011 г.
На 27 и 28 май 2011 г. Европейски Мениджмънт Център организира във Варна практически еднодневен семинар „Guerrilla Marketing: Интернет маркетингът за фирмен успех. Какъв е успешният маркетинг по време на икономически спад?”
Кога: 27 и 28 май 2011 г. (петък-събота)
Къде: Варна, Конферентна зала, Хотел ,,Капитол”, ул. "Петко Каравелов" №40
Достъп: Такса участие
Организатор: Европейски Мениджмънт Център

Събитието: На 27 и 28 май 2011 г. Европейски Мениджмънт Център организира във Варна практически еднодневен семинар „Guerrilla Marketing: Интернет маркетингът за фирмен успех. Какъв е успешният маркетинг по време на икономически спад?”

Ако имате интереси в областта на Интернет и дигиталния маркетинг, рекламата, PR и продажбите, желаете да направите успешен маркетинг и да имате печеливш бизнес, със сигурност ще направите всичко възможно, за да присъствате на този семинар.

Водещ: Маркетинг консултантът Жанет Найденова - първият “Guerrilla Marketing Certified Coach” в Европа, сертифициран през Интернет.
Guerrilla Marketing е нестандартен, нетрадиционен и е изключително гъвкав. Вместо да инвестира само пари в маркетинга, Guerrilla Marketing инвестира време, въображение и енергия и единственият критерий за ефективност е печалбата. Guerrilla Marketing работи успешно, защото насочва маркетинговите усилия към хората. Познанието за хората и човешката природа извежда Guerrilla Marketing напред в съзнанието на Вашите клиенти и се посвещава всеотдайно към поддържане на дълготрайните взаимоотношения с тях.

Целева група:
Собственици и управители на малък и среден бизнес, мениджъри в областта на маркетинга и продажбите, рекламни и PR специалисти, с ясното съзнание, че ще Ви бъде по-полезна от всичко, което сте учили или прочели и ще провокира мислите и въображението Ви!

Такса за участие:

Ранна такса за регистрация до 01.05.2011 - 129 лв., без ДДС

След 01.05.2011 - таксата за регистрация е 159 лв. без ДДС

Програма

09:30 - 10:00 Какво е Guerrilla Marketing и защо той е задължителен учебен материал за програмите MBA (магистър по управление на бизнеса) в целия свят? Примери на Guerrilla Marketing в действие. Как да използвате Интернет маркетинг по време на криза?

10:00 - 10:30 Кои са 3-те ключови стратегии за онлайн успех?

10:30- 11:15 Как да създавате и поддържате взаимоотношения онлайн и доверие в Интернет?

11:15 – 11:30 Кафе-пауза

11:30– 13:00 Кои са преимуществата на Интернет пред останалите медии? Кои са ключовите индикатори за измеримост и ефективност в Интернет?

13:00 – 14:00 Обяд и неформални разговори

14:00 – 15:30 Колко ще Ви струва един горещ потенциален клиент, генериран чрез Интернет? Защо Интернет е най-ефективният комуникационен канал за привличане на клиенти?

15:30 – 15:45 Кафе-пауза

15:30 – 18:00 Примери от бизнес практиката в България

За допълнителна информация и записване:

Европейски Мениджмънт Център
тел./факс: 02/ 944 4758; 02/491 4278
e-mail: training@emcbg.eu

Източник:
www.emcbg.eu

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

Коментари
Няма мнения, вашето ще бъде първото.
Добави коментaр 
От:
Коментар:
Въведете кода от картинката в ляво

 
0.1213