EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

Успешни СЪБИТИЯ / Предстоящи обучения

Вземи в gLOG
17 Февруари 11, 10:49 / Автор: EventsTeam
Курс: Корпоративната социална отговорност – реалности и митове, 12-13.03.2011 г.
Корпоративната социална отговорност (CSR) безспорно е решаваща за добрата фирмена репутация.
12-13 март 2011 г.
10:00ч. - 17:00 ч.

Корпоративната социална отговорност (CSR) безспорно е решаваща за добрата фирмена репутация. Тя е модерното лице на бизнеса. Но CSR не е въпрос на мода, а е осъзната нужда да се направи нещо дългосрочно, полезно и добро.

CSR не е купуване на играчки и лакомства по Коледа за деца, лишени от родителски грижи. Не е еднократно дарение по сметка за лечение. Не е и просто ремонт на фонтана пред Президентството, защото там всички ще видят, че нашата фирма го е направила.

Обучението в M3 College ще развенчае митовете и ще ви помогне да реализирате качествен CSR PR. Ще бъдат разгледани и обсъдени разнообразни примери от световната и българската практика.

Теми в курса:

• Какво е CSR
• Стандарти за CSR
• Предимства на CSR за компаниите
• Различните аспекти на CSR
• „За” или „против” CSR
• Концепция за устойчивото развитие и как CSR се вписва в нея – икономически,
социални и екологични измерения
• Стратегия за CSR, приета от българското правителство
• CSR и партньорите в процеса на изграждането й – НПО
• Зеленият PR като получаващ голяма популярност елемент на CSR

Информация за лектора:

Радина Ралчева започва професионалното си развитие като консултант „Връзки с обществеността“ в Icona Communications, има 4-годишен опит като съветник „Връзки с обществеността“ на Globul, мениджър „Връзки с обществеността“ на веригата 2be, докато израства до изпълнителен директор в „Хохегер България“. В момента Радина управлява собствена компания – Go Green Communications, агенция, специализирана в областта на „зеления“ PR. Член е на Управителния съвет на Българското дружество за връзки с обществеността.

Формат:
Семинар

Лектор:
Радина Ралчева

Хорариум:
12 учебни часа

Допълнителни материали:
Материалите ще се получават на място и ще са съобразени с практическата насоченост на курса

Сертификат:
Всеки курс гарантира високо ниво на подготовка и удостоверение за двудневна професионална специализация.

Цена на курса:
150 лв.

Начин на плащане:
В брой и по банков път

Източник:
http://m3college.com/index.php

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

Коментари
Няма мнения, вашето ще бъде първото.
Добави коментaр 
От:
Коментар:
Въведете кода от картинката в ляво

 
0.1124