EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

БИЗНЕС Новини / Телекомуникации

14 Февруари 11, 22:26 / Автор: EventsTeam
Гражданско движение ДНЕС поставя 4 искания за подобряване на качество на обслужване от страна на мобилните оператори в България
Гражданско движение ДНЕС изпрати до Председателя на Народното събрание Цецка Цачева, Парламентарната комисия по транспорт, информационни технологии и съобщения, Министъра на транспорта и съобщенията Александър Цветков, Комисията за регулиране на съобщенията и Комисията за защита на потребителите писмо, в което се казва:
Гражданско движение ДНЕС изпрати до Председателя на Народното събрание Цецка Цачева, Парламентарната комисия по транспорт, информационни технологии и съобщения, Министъра на транспорта и съобщенията Александър Цветков, Комисията за регулиране на съобщенията и Комисията за защита на потребителите писмо, в което се казва:

„Гражданско движение ДНЕС е сериозно разтревожено от увеличаващия се брой сигнали от граждани за влошеното качество на обслужване от страна на мобилните оператори в България.

Гражданско движение ДНЕС получава стотици сигнали от гражданите от цялата страната.

Най-често срещаните проблеми, с които се сблъскват хората са свързани с начина на:

• прекратяване на договорите с мобилните оператори;
• неясно формулирани условия по договорите;
• тромавата процедура по преносимост на номерата и други.

Ето защо представяме на Вашето внимание следните искания на хората:

1. В случай на предварително прекратяване на договор с мобилен оператор, неустойка да не надвишава 10% от дължимите такси до края на срока на договора.
2. Клаузите по договорите с мобилните оператори да бъдат ясно и разбираемо формулирани за всички категории граждани.
3. Шрифтовете, използвани за съставяне на договори и фактури, да бъдат с размер, отговарящ на стандартен наборен текст.
4. Да се прилагат стриктно механизмите за бърз и лесен пренос на номерата от един мобилен оператор към друг.

Разчитаме на необходимото внимание към проблемите повдигнати от гражданите, както и на съдействието Ви за най-бързото им разрешаване.”

Източник: CNR Communications

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.0787