

|
|


| 13 Ноември 10, 09:53
/ Автор: EventsTeam
|
Семинар на тема: "Иновативен маркетинг. Комуникация и взаимодействие с клиенти", 19-20.11.2010 г. |
Обучението ще ви запознае с най-съвременните методи и разбирания за маркетинга, продажбите и взаимодействието с клиента. To ще увеличи Вашата увереност и ефективност при планирането, изпълнението и управлението на продажбите и ще Ви помогне да извлечете индивидуални и корпоративни ползи.
|
Водещи: Валя Данкова и Любов Кирилова
Кога: 19-20.11.2010 г. (петък-събота)
Къде: София, ул. "Панайот Волов" №1
Организатор: Европейски Мениджмънт Център
Събитието: Обучението ще ви запознае с най-съвременните методи и разбирания за маркетинга, продажбите и взаимодействието с клиента. To ще увеличи Вашата увереност и ефективност при планирането, изпълнението и управлението на продажбите и ще Ви помогне да извлечете индивидуални и корпоративни ползи.
СЪДЪРЖАНИЕ
- Иновативен маркетинг. Практическо приложение на иновационни, мощни и ценово-ефективни маркетингови техники за привличане на клиенти и завладяване на пазари; развитие и внедряване на успешни маркетингови стратегии и тактики; маркетингови решения за подобряване на стойностно съзидателните способности на организацията; фирмена маркетингова програма, маркетингови проучвания; разработване на маркетингови планове.
- Успешни продажби - търговската презентация – как успешно да представяме стоки и услуги; Офериране и видове оферти; Фази на договарянето на една сделка; Междукултурни отношения в бизнеса.
- Комуникация и взаимодействие с клиенти - Същност на комуникацията. Общуването – директно взаимодействие при постигане на ефективност. Методи за изслушване. Формули за успех в комуникацията. Моделът на «петото изречение». Решаване на казуси на примера на Световното кафене. Реторика. Презентационни техники. Изкуството на създаване на бъдещето посредством комуникацията. Казуси – типови клиенти и реакции при общуване – вербално и невербално.
За контакти:тел.: 02 944 47 58
Източник: www.emcbg.eu |

|