EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

Успешни СЪБИТИЯ / Предстоящи обучения

Вземи в gLOG
13 Ноември 10, 09:53 / Автор: EventsTeam
Семинар на тема: "Иновативен маркетинг. Комуникация и взаимодействие с клиенти", 19-20.11.2010 г.
Обучението ще ви запознае с най-съвременните методи и разбирания за маркетинга, продажбите и взаимодействието с клиента. To ще увеличи Вашата увереност и ефективност при планирането, изпълнението и управлението на продажбите и ще Ви помогне да извлечете индивидуални и корпоративни ползи.
Водещи: Валя Данкова и Любов Кирилова
Кога: 19-20.11.2010 г. (петък-събота)
Къде: София, ул. "Панайот Волов" №1
Организатор: Европейски Мениджмънт Център

Събитието: Обучението ще ви запознае с най-съвременните методи и разбирания за маркетинга, продажбите и взаимодействието с клиента. To ще увеличи Вашата увереност и ефективност при планирането, изпълнението и управлението на продажбите и ще Ви помогне да извлечете индивидуални и корпоративни ползи.

СЪДЪРЖАНИЕ

 - Иновативен маркетинг. Практическо приложение на иновационни, мощни и ценово-ефективни маркетингови техники за привличане на клиенти и завладяване на пазари; развитие и внедряване на успешни маркетингови стратегии и тактики; маркетингови решения за подобряване на стойностно съзидателните способности на организацията; фирмена маркетингова програма, маркетингови проучвания; разработване на маркетингови планове.

 - Успешни продажби - търговската презентация – как успешно да представяме стоки и услуги; Офериране и видове оферти; Фази на договарянето на една сделка; Междукултурни отношения в бизнеса.

 - Комуникация и взаимодействие с клиенти - Същност на комуникацията. Общуването – директно взаимодействие при постигане на ефективност. Методи за изслушване. Формули за успех в комуникацията. Моделът на «петото изречение». Решаване на казуси на примера на Световното кафене. Реторика. Презентационни техники. Изкуството на създаване на бъдещето посредством комуникацията. Казуси – типови клиенти и реакции при общуване – вербално и невербално.

За контакти:тел.: 02 944 47 58

Източник:
www.emcbg.eu

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1204