EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

Успешни СЪБИТИЯ / Предстоящи бизнес събития

Вземи в gLOG
19 Октомври 10, 10:31 / Автор: EventsTeam
Втора международна конференция за CRM/BI на тема: „На Фокус: КЛИЕНТЪТ” се организира днес в София
Водещи експерти ще представят добрите практики за повишаване лоялността на клиентите.
Системите за управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM) и Стратегическото планиране (BI) продължават да бъдат на най-челно място за 2010 година в приоритетите на CIO на големите компании в световен мащаб, според данни на Gartner. Те са най-бързо развиващите се софтуерни платформи за ефективност на продажбите и персонализиране на отношението към клиентите на компанията, както и за анализ и по-добро планиране на дейността на всяка една компания. По време на своята дейност в процеса на продажба на стоки и услуги всяка компания достъпва до информация и данни, които обикновено не се използват от търговския екип. Привеждайки тази информация в подходяща форма за анализ, CRM и BI решенията създават основата за вземането на управленски и търговски решения, давайки отговори на редица въпроси, свързани с предлагане на допълнителни продукти и услуги на съществуващи клиенти или правилно таргетиране на потенциалните такива. Затова Списание ENTERPRISE за втори път в България организира Конференция за Добри Бизнес Практики в областта на Управление на взаимоотношенията с клиентите (CRM) и Стратегическо планиране (BI). 

Това събитие цели да привлече за участници компаниите от следните икономически сектори: застрахователни и финансови институции, големите търговски вериги и дистрибутори, телекомуникационните компании, туристическите агенции и хотелите, и малките и средни производители в България, които са ориентирани към клиента и неговите нужди. Тези, които искат да анализират и развиват своя бизнес. 

Фокуса на събитието е 100% ориентиран към по-доброто обслужване на клиента и анализа на неговото поведение, защото особено сега е важно да се мисли какво очаква той и как да задоволим неговите потребности и как той да бъде наш лоялен клиент.

Целевата аудитория на семинара обхваща: 

• Ръководители от висшия управленски състав (председатели на съвети на директорите, управляващи директори и др.)
• Търговски и маркетинг директори
• Мениджъри „бизнес развитие“
• Ръководители на отдели по информационни технологи и на оперативни дейности
• Търговски специалисти

Какво ще се случи по време на събитието? 

По предварителна ни програма за конференцията в рамките на 40 минути ще се презентират 5 от лекторите – потвърдили участие са консултантите Явор Янкулов, Жанет Найденова и Мария Донева, Александър Захариев от GARTNER и Иво Дрешков от страна на Генералния спонсор на конференцията Майкрософт България. Отделили сме 1 час време за”networking” и дискусии по наболели теми от отношенията с клиентите в България.

Целта на конференцията е да събере между 150 и 200 участника. Събитието ни има подкрепа от различни бизнес организации като Център за развитие на предприемачеството, Българска асоциация за Човешки Ресурси и други. 

За допълнителна информация: http://crm.enterprise.bg
 

————————————————————————–

Пълната информация за събитието може да откриете в EventBox.bg – Бизнес събитията в Българияhttp://www.eventbox.bg/events/791


Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

Коментари
Няма мнения, вашето ще бъде първото.
Добави коментaр 
От:
Коментар:
Въведете кода от картинката в ляво

 
0.1874