EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

Успешни СЪБИТИЯ / Предстоящи обучения

Вземи в gLOG
11 Септември 10, 08:40 / Автор: EventsTeam
Семинар на тема: "Подбор и задържане на персонал. Успешни методи и практики. Годишна атестация и представяне на служителя", 28-29.10.2010 г.
Успехът на една компания зависи в голяма степен от това, дали разполага с подходящите служители и може ли да ги задържи.
Успехът на една компания зависи в голяма степен от това, дали разполага с подходящите служители и може ли да ги задържи. Във време на ускорен растеж трябва да намерим креативни начини за установяване на конкретните потребности на организацията от служители и привличане на вниманието на кандидатите за работа, от които се нуждаем. Не винаги най-способният кандидат е най-подходящият. Бъдещият служител трябва да може добре да изпълнява поставените му задачи, но и да остане възможно най-дълго време във фирмата. “Пасването” с организацията и личната мотивация играят също толкова голяма роля, колкото и квалификацията.

Какво се случва след като наемем подходящите служители? Какъв е начинът, по който да наблюдаваме работата на нашите сътрудници чрез системата за оценка и как да получим адекватна обратна връзка и информация, за да ‘сверим часовниците’. Как резултатите от оценката в последствие се използват при дефиниране на стъпките за растеж в кариерата, нуждите от обучение и развитие, както на конкретни служители, така и на цели екипи, работещи в компанията.

Съдържание на семинара:

· Ролята на подбора на персонал в управлението и развитието на човешките ресурси. Характеристики на работата и характеристики на служителите. Анализ на работата, индивидуалната роля в организацията и на работната позиция.
· Дизайн на позицията и професионално-значимия профил на необходимия служител. Как да съставим добра длъжностна характеристика и обява за работа.
· Креативни подходи към търсенето и привличането на подходящите кандидати.
· Набор и подбор на служители. Характеристики и етапи.
Професионален подход към документите за кандидатстване.
База данни на кандидатите и нейното използване.
Привличане на подходящите партньори (консултанти, преподаватели, психолози, университети и т.н.) при търсене на служители без излишни разходи;
Методи за интервюиране. Мотивационно интервю.
Тестове за личностна и когнитивна оценка. Практически задачи и казуси.
Център за оценка.
· Идентификация на връзките между организационните и индивидуалните цели и целите на отделните функционално свързани служители
· Система за управление на представянето /Performance management system/ като основен инструмент на управлението на служители. Цикъл на планиране на оценката на представянето;
· Годишна атестация и преглед на представянето. Годишен разговор със служителя.
· Методи и подход.

Източник:
www.emcbg.eu

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1238