EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

Успешни СЪБИТИЯ / Предстоящи обучения

Вземи в gLOG
11 Септември 10, 08:33 / Автор: EventsTeam
Семинар на тема: "Модулна програма по Компакт мениджмънт", 15.10.-11.12.2010 г.
Обучението завършва с Бизнес посещение в Австрия-участие в бизнес-симулативна игра
Дати:

Модул 1 - 15 -16 октомври
Модул 2 - 19 -20 ноември
Модул 3 - 10 -11 декември
Модул 4 - 4 дни - Бизнес посещение в Австрия-участие в бизнес-симулативна игра
- участие в контактен бизнес-форум с български и австрийски фирми (B2B);
- кратка културна програма
Цени :
• при записване за един модул – 369 лв.
• при записване за два модула – 690 лв.
• при записване за три модула – 890 лв. *Цената на Модул 4, който ще се проведе в Австрия, подлежи на уточняване и програмата ще бъде публикувана допълнително.

Модул 1. Стратегическо планиране, числата и цифрите в управлението, проектмениджмънт

Успешни стратегии; планиране; целеполагане; координация между звената; контрол на изпълнението; анализ на постиженията и отклоненията; мерки при забавяне на изпълнението; пълен отчет на резултатите; анализ на грешките.

Разбиране на числата, цифрите и техните взаимовръзки по отношение на трите основни вида финансови отчети; финансов анализ; тънкости на приложение на финансовите съотношения; прогнозиране, бюджетиране и управление.

Разработване на проекти. Модели за целеполагане, методика и план на действие за изпълнение на проекти. Бюджетиране на проекти. Европейски структурни фондове. Специфика на субсидирането. Примери за модели. Директно европейско и национално финансиране.

Модул 2. „Маркетинг на продукти и услуги, успешни продажби, комуникация и взаимодействие с клиента

Практическо приложение на иновационни, мощни и ценово-ефективни маркетингови техники за привличане на клиенти и завладяване на пазари; развитие и внедряване на успешни маркетингови стратегии и тактики; маркетингови решения за подобряване на стойностно съзидателните способности на организацията; фирмена маркетингова програма, маркетингови проучвания; разработване на маркетингови планове и др.

Успешни продажби - търговската презентация – как успешно да представяме стоки и услуги; Офериране и видове оферти; Фази на договарянето на една сделка.

Комуникация и взаимодействие с клиенти. Общуването – директно взаимодействие при постигане на ефективност. Методи за изслушване. Формули за успех в комуникацията. Моделът на петото изречение. Казуси – типови клиенти и реакции при общуване.

Модул 3. „Хората – високоефективният управленски инструмент”
Управление на високоефективни екипи; въведение в управлението на търговски екипи; екип и екипна съвместимост; умения за междуличностно взаимодействие; ролите, които играем - как да останем автономни и автентични при работа в екип; сплотяване на екипа в извънработна среда-капитанът, треньорът, играчите и резервите.

Източник:
www.emcbg.eu

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1066