EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

Събитийни НОВИНИ / Новини от събития

Вземи в gLOG
23 Март 10, 17:24 / Автор: EventsTeam
Nokia за втора година е Любима марка на българите
Днес 23 март 2010 г. в 11:30 часа приключи гласуването в класацията „Любимите марки”.
Над 5000 потребители гласуваха за любимите си марки във финалния етап

- 59 марки се бореха за титлата в 21 категории, като 4 участваха в по две
- Adidas спечели титлата в две категории – спортни стоки и облекла и обувки

Днес 23 март 2010 г. в 11:30 часа приключи гласуването в класацията „Любимите марки”. По традиция потребителите гласуват буквално до самото началото на церемонията. Победителите бяха обявени и наградени на специална церемония, която се състоя в хотел Дедеман Принцес София. Тази година за любимите си марки гласуваха повече от 5000 потребители, които избраха следните марки за любими в България:

Високоалкохолна напитка - Jack Daniel’s
Нискоалкохолна напитка – Шуменско
Безалкохолна напитка - Coca-Cola
Захарни и шоколадови изделия – Milka
Хранителни продукти – Маджаров
Парфюмерия и козметика – Bulgari
БГ Сайт - www.abv.bg
Черна техника – Sony
Бяла техника – Whirpool
Облекла и обувки – Adidas
Спортни стоки – Adidas
Мобилни телефони – Nokia
Автомобили – BMW
IT продукти – Microsoft
Заведения за обществено хранене – Happy
Финансова институция – ОББ
Електронна медиа – bTV
Печатна медиа – в. Капитал
Интериор и обзавеждане – IKEA
Телекомуникации – Mtel
Застраховател - Алианц

Тези марки получават правото да наричат себе си „Любима марка в България” в съответната категория.

Титлата „Любима марка за 2009” бе присъдена на Nokia – марката, която получи най-много гласове от потребителите.
Различното на тази класация е, че при нея единственото жури са потребителите със своите предпочитания, вкусове и изисквания. Така че тази награда говори много не само за марките победители, а и за всички, номинирани в отделните кръгове. Вярно е, че не всички стигнаха до финал, но това, че потребителите са ги посочили в даден момент от класацията, е показателно за обвързаността им с всекидневието на хората.

Класацията „Любимите марки” е проект на месечното списание за икономика и мениджмънт „BGBusiness REVIEW". То се разпространява безплатно и достига поименно до 11 000 ръководители от водещи български и чуждестранни компании в страната, министерства, агенции, областни управи, кметства и други организации. Като специализирано издание, представят интересни за България практики в различни сфери на бизнеса, съобразявайки се с последните тенденции и новости на пазарите. Изданието обхваща и други теми в стила на живот, съобразени с интересите на ръководните кадри. "BGBusiness REVIEW" достига до хората, взимащи решенията. Това е изданието, което не можеш да си купиш!

Източник: http://press.dir.bg/_wm/news/news.php?nid=286473&df=45&dflid=3

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.0778