EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

БИЗНЕС Новини / Общество

Вземи в gLOG
10 Декември 09, 18:03 / Автор: EventsTeam
Четири вида идентификации ще бъдат поддържани за всеки строителен обект в София
Изграждането на електронен регистър на архитектурната информация в НАГ към Столичната община ще позволи всеки обект да се визуализира като местоположение и графика.
Четири вида идентификации ще бъдат поддържани за всеки строителен обект в София. Това стана ясно днес при междинния отчет на изпълнението на проекта за изграждане на електронен регистър на архитектурната документация на НАГ - Столична община. Той се реализира по проект по Оперативна програма „Административен капацитет” – договор с ОПАК: № А-09-31-31С от 12.06.2009 г.

За всеки обект ще бъде поддържана кадастрална идентификация – по актуален и стар кадастър, регулационна – по действаща и стара регулация, по административен адрес – нов и стар, както и идентификация по описание в папките на архитектурния архив. От фирма „Географска информационна система” /ГИС София/, избрана за изпълнител на архитектурата на базата данни, обясниха, че всички видове обекти, за които има документи в архива, ще бъдат включени в базата. Информацията е разнообразна, но ще бъде организирана в единна структура – сгради, инфраструктурни линейни и мрежови обекти и съоръжения, временни и преместваеми съоръжения и др., смята инж. Людмила Вакадинова - Началник отдел “Собственост” в ГИС София.

Всеки архитектурен обект ще се визуализира като местоположение и графика в информационната система на кадастралните и регулационни планове на Столична Община – СОФКАР, предвижда още проектът. По този начин по-лесно ще се извършва търсене на обект, ще се облекчи достъпът до папките в архива, документите ще могат да се разпечатват в различни размери и мащаби, според необходимостта на клиента. Едно от най-големите предимства е, че необходимата справка ще бъде предоставяна и по електронен път.

Новата информационна система ще облекчи достъпа на гражданите и бизнеса до необходимата документация и ще подобри административното обслужване, отбеляза Елена Ангелова – директор „Административна” към НАГ – Столична община.

В рамките на дейностите по проекта продължава работата и на назначените двама архитекти, които да пречертаят архитектурните документи във формат А0. Пречертани бяха аналогови единици – документите за местностите „ Зона Г-6 I и II част.

Проектът „Повишаване качеството на административното обслужване от Дирекция „Административна” на Направление „Архитектура и градоустройство” /НАГ/ към СО чрез облекчаване на регулаторните режими и развитие на електронен регистър” е на стойност 403 430 лева и се финансира от ЕС по Оперативна програма „Административен капацитет” (ОПАК) чрез МДААР – Управляващ орган на ОПАК.

Източник: http://press.dir.bg/_wm/news/news.php?nid=264217&df=45&dflid=3

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.0933