EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

БИЗНЕС Новини / Храни

Вземи в gLOG
22 Октомври 09, 12:45 / Автор: EventsTeam
Отношението на българите към хляба според BILLA: „Хлябът не е просто продукт, хлябът е култура”
В рамките на годишния форум на хлебопроизводителите у нас главният оперативен директор на BILLA България Дияна Тодорова представи интересни факти за българските вкусове и консумацията на хляб. Тя посочи водещата роля на BILLA по отношение на обогатяването на асортимента на хляба.
За първи път в България BILLA налага асортимент от различни видове хляб на витрина – през 2000 г. в рамките на един месец в BILLA се появяват 12 различни вида хляб. Разчупването на клишето БЯЛ или ДОБРУДЖА е стъпка към развитието на отношението на българите към хляба. „Това, което в редица европейски страни е емоция и култура, у нас се третира все още като необходимост”, каза Тодорова.
Интересна е тенденцията през последните 5 години към плавно, но стабилно нарастване на потреблението на специални хлябове (от 33 до 39% за периода). Любопитен е и фактът, че въпреки общото свиване на разходите на домакинствата по време на криза, 60% от хората продължават да купуват предпочитаните от тях видове хляб, макар и на сравнително по-висока цена.

В контекста на водещата си позиция в сегмента на супермаркетите и разполагаща с най-развитата магазинна мрежа в страната, която наброява вече 51 магазина, BILLA анонсира на хлебопроизводителите различни възможности за професионално сътрудничество с цел повишаване на нивото на бранша и концентриране на потреблението основно в родни доставчици. На база европейския си опит BILLA предлага възможности за обучения, ноу-хау, технологии и съвместни проекти.

„Независимо от мащабите на индустрията, българинът прави хляба с любов. Ние в BILLA искаме да помогнем на производителите да запазят емоцията в производството и да печелят от това. BILLA обслужва около 1 000 0000 домакинства седмично и е отворена да работи с различни доставчици на хляб, стига да отговарят на изискванията за качество на конкурентна цена”, каза още Дияна Тодорова.

Дияна Тодорова работи за BILLA от 2000 г. последователно като ръководител отдел „Обслужване”, търговски директор и понастоящем главен оперативен директор и член на борда на директорите. Един от пионерите в разработването на асортименти от хляб за българския пазар. Има редица специализации в областта на хлебопроизводството в Германия, Австрия и Италия. 

Информация за Национален дискусионен форум на хлебопроизводителите: “БЪЛГАРСКИЯТ ХЛЯБ – ценност, политики и стандарти”, 13.10.2009 г.

Източник: 
http://press.dir.bg/_wm/news/news.php?nid=255516&df=45&dflid=3

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1314