EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

Събитийни НОВИНИ / Новини от събития

Вземи в gLOG
25 Март 09, 21:07 / Автор: EventsTeam
Carrefour отвори първия си хипермаркет в България
Той се намира в първия шопинг мол в Бургас – Бургас Плаза - и е разположен на 13 000 кв. м., от които 8 300 кв. м. търговска площ. Концепцията на хипермаркета следва принципа “Всичко под един покрив”, като се предлагат над 50 000 артикула - хранителни и нехранителни стоки, съобразени с българския вкус и традиции.
Carrefour отвори първия си хипермаркет в България, 25.03.2009 г.

На снимката: (отляво надясно) Диана Борлакова - Директор Маркетинг и Връзки с обществеността, и Жан Антоан - Изпълнителен Директор на Карфур България

София, 25 март 2009 г.
Лидерът в търговията на дребно в Европа и втори в световен мащаб Карфур (Carrefour) официално откри своя първи хипермаркет в България. Той се намира в първия шопинг мол в Бургас – Бургас Плаза - и е разположен на 13 000 кв. м., от които 8 300 кв. м. търговска площ. Концепцията на хипермаркета следва принципа “Всичко под един покрив”, като се предлагат над 50 000 артикула - хранителни и нехранителни стоки, съобразени с българския вкус и традиции. Изключителното разнообразие в асортимента и ниските цени, са основни предимства на хипермаркета. Предлагат се и 3 500 артикула от всички категории с марката Карфур. В обекта са разкрити 220 работни места. Работното време е от 07.30 до 22.00 часа.

Хипермаркетът е разделен на специализирани секции, всяка от които предлага разнообразие от продукти, обхващащи всички ценови категории. Целта е клиентът да намери търсения продукт на най-изгодната цена. Новост за България е начинът, по-който е организиран хипермаркета с обособените места за бързо хранене, за шоколадови изделия, за козметика и козметични съвети. В топлия бюфет се предлагат приготвени на място типични български ястия, като е предвидена и зона за хранене. Рафтовете на “Шоколадов свят” имат формата на къщичка, като върху тях са разположени разнообразни шоколадови и захарни изделия. В зоната за красота се продават, както масовите марки, така и по-висок клас козметични стоки, а клиентите могат да се възползват от професионални бюти консултации. Това са новости за формата на хипермаркетите в България.

В Карфур е изграден своеобразен “entertainment” център – с широк асортимент от книги, видео игри, електронни игри, компактдискове. Идеята е в него редовно да гостуват музикални изпълнители, които да представят новите си албуми. Обособената секция “Shop in the shop” (магазин в магазина) предлага голямо разнообразие от черна и бяла техника на водещите дистрибутори на българския пазар.

В хипермаркета клиентите могат да открият мебели; фитнес уреди с марката Карфур и стоки за дома от типа „Направи си сам”. Текстилната секция предлага богат асортимент от дрехи на български производители, както и такива с марките на Карфур “Текс” и “Номер 1”. За децата има висококачествени дрехи на ниски цени от марката Disney, произведени специално за Карфур. Всяка седмица има промоции на основните групи стоки, като нехранителни артикули се предлагат на доставни цени.

Карфур работи с над 700 доставчици, мнозинството от които са български фирми. Концепцията на хипермаркета е да продължи да насърчава снабдяването от местни доставчици и предлагането на български продукти, за да се запазят местните традиции. Специален кът в хипермаркета предлага наливно вино на български производители.

Вътрешен екип и външна одиторска компания следят за безопасността и качеството на предлаганите стоки в първия хипермаркет Карфур в България, както и дали доставчиците отговарят на търговските стандарти и добрите бизнес практики.

„Концепцията на Карфур е да поддържа партньорства с малки и средни предприятия от страните, където присъства, както и да насърчава снабдяването от местни доставчици, като по този начин дават тласък на местната икономика.”, каза Жан Антоан, изпълнителен директор на Карфур България. „Карфур е вече тук, защото българският пазар е готов за модерната търговия. Радвам се, че можем да предложим на българските потребители световните стандарти в сектора, като осигурим повече възможности и допринесем за по-добро качество на живот.”, коментира Жан Антоан.

За Carrefour:
Групата Карфур е най-големият търговец на дребно в Европа и втори в света. Притежава над 15 000 магазина в 32 държави и осигурява над 490 000 работни места. За повече от 40 години Карфур е част от живота на над 20 млн. клиенти в Европа, Азия и Америка.
В групата Карфур влизат различни по формат магазини, адаптирани към изискванията на клиентите - хипермаркети, супермаркети, хард дискаунтъри, convenience магазини и кеш & кери магазини, предлагащи голямо разнообразие от продукти и услуги на най -ниските цени. С повече от 3 милиарда транзакции на година, групата Карфур е социално отговорна компания, гарантираща на своите клиенти качеството и безопасността на предлаганите продукти. Оборотът на групата за 2008 г. възлиза на 96.7 млрд. евро с ДДС. www.carrefour.com


За повече информация:
Диана Борлакова, Директор Маркетинг и ПР, Карфур България
diana_borlakova@carrefour.com
+ 359 2 809 30 31

Източник: 
Карфур България

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.0852