EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

Събитийни НОВИНИ / Новини от събития

Вземи в gLOG
13 Ноември 08, 10:07 / Автор: EventsTeam
250 потребители участваха в интернет дискусията на ЧЕЗ и ePay за безкасовите плащания
Участниците в първата онлайн дискусия за безкасовите плащания в България се обединиха около мнението, че е необходимо по-активно популяризиране на е-разплащанията.
Участниците в първата онлайн дискусия за безкасовите плащания в България се обединиха около мнението, че е необходимо по-активно популяризиране на е-разплащанията. В едночасовата дискусия на www.idg.bg представители на ЧЕЗ и ePay обсъждаха въпроса с 48 потребители от общо 250, които взеха участие в разговора.

Зорница Йорданова, директор дирекция „Маркетинг и подпомагане на продажбите”, ЧЕЗ Електро България и Аглика Денкова, ръководител „Център за работа с клиенти”, ePay отговаряха на конкретни въпроси за безкасовите плащания свързани със сигурността на разплащанията през Интернет, видовете безкасови плащания и бъдещите планове на двете компании. Голям интерес предизвика и най-новата услуга на ePay – sms разплащане.

ЧЕЗ обмисля включването си към интегрирана система за обмен на документи в електронен формат. „Освен фактури, могат да се разменят и всякакви други документи в е-форма. В момента анализираме и обработваме данни за оценка на преимуществата на този вид кореспонденция, така че се надявам скоро и е-фактурата да заработи”, обясни Зорница Йорданова.

Аглика Денкова каза, че най-много плащания през системата на ePay са за сметки да електроенергия и телефон. От ЧЕЗ уточниха, че за октомври месец 41% от безкасовите плащания са били през ePay.

Електронните разплащания са бъдещето и непрекъснато се увелича делът на клиентите, които ги предпочитат. И двете компании продължават усилията си да популяризират този вид плащания и да разширят възможностите, които предоставят на клиентите си.

Източник:
AMI Communications

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1459