Студентите от курса по "Корпоративни комуникации и PR" на M3 College ще разработят кампанията за 2009 година на инициативата "300 бебета повече". Това е изпитното задание за завършване на курса, а проектите се предоставят безвъзмездно на Инициативния комитет, съобщиха за "Diploma.bg" от колежа.
На защитата са поканени представители на инициативата, както и на организации и фирми, ангажирани в кампанията. Колежа има практиката да кани представители на български и чуждестранни компании на изпитните защити на своите студенти.
През месец юли Гергана Гевезова, изпълнителен директор на "Селестед Брандс Ко", беше поканена да оцени изпитните работи на студентите, завършили курса по "Маркетинг", по реално задание за изготвяне на бранд план на определена марка. Според Гергана Гевезова благодарение на обучението си в колежа, студентите напълно се справят с реални задачи в областта на маркетинга.
"300 бебета повече" e инициатива за предотвратяване на малформацията SPINA BIFIDA чрез информация за здравословното хранене на бременните жени и за това как да предпазят бъдещите си деца.
Източник: Diploma.bg |