EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

Събитийни НОВИНИ / Прес съобщения

Вземи в gLOG
12 Юни 08, 18:09 / Автор: Viveka Positive Communications
Най-модерният супермаркет Пикадили отвори врати в Mall Varna
Водещата българска верига разширява своите позиции на пазара с 12-ти поред търговски обект=
Кметът на Варна Кирил Йорданов и Александър Чампаревич, изпълнителен директор на супермаркети Пикадили, прерязват лентата на 12-ия търговски обект на веригатаВодещата българска верига супермаркети Пикадили отвори своя 12-ти търговски обект, който е най-модерният като планиране и реализация. Той се намира в първия търговски център във Варна – Mall Varna и заема 1 800 кв.м. обща площ, от които 1 200 търговска. Новият супермаркет Пикадили е с концепция Гурме, със съвременен и впечатляващ дизайн, като таванът е решен в черен цвят, създаващ усещане за простор. 

Размерът на инвестицията възлиза на 4 млн. евро. Официални гости на събитието бяха кметът на Варна Кирил Йорданов, Мирослав Мишкович, основател и собственик на водещата сръбска икономическа група „Делта Холдинг”, която чрез дъщерната си компания „Делта Макси”, е мажоритарен собственик на веригата Пикадили и Драган Филипович, директор на „Делта Макси Груп”. 

„Не крия, че съм фен на Пикадили”, заяви кметът Кирил Йорданов при официалното откриване. Той и Александър Чампаревич, изпълнителен директор на супермаркети Пикадили прерязаха лентата на 12-ият търговски обект от веригата. 

Преди 14 години Пикадили стартира своята дейност от морската столица.

Продуктовата гама в новия супермаркет следва високия стандарт, качество и разнообразие, които наложиха Пикадили като един от лидерите в ритейл сектора, а броят на стоките достига 20 000. На разположение на клиентите са щанд за деликатесни сирена, както и специален щанд за свежи плодови и зеленчукови салати, приготвяни на място, включително почистен цял ананас, готов за консумация. В супермаркета се предлагат прясно изпечени хляб и кроасани, както и изобилие от прясна риба и рибни продукти, собствен внос от Дания, с възможност за транжиране и филетиране на място. Разработва се и концепция за производство на суши. Пикадили предлага и най-добрата прясна паста Рана – собствен внос от Италия, както и прясно изпечена пица и изключително разнообразие от готови храни и месни продукти, приготвяни на място.

Пикадили е разположен на ниво -2 в Mall Varna, чиято локация е съществено предимство – търговският център се намира на кръстовището на булевардите „Владислав Варнечик” и „Христо Смирненски”, на 5 минути от центъра на морската столица и на една от главните автобусни артерии на града. Очакват се 5 хиляди души средно на ден да посещават супермаркета, като екипът има готовност да посрещне и обслужи до 10 хиляди клиента дневно. Над 90 са служителите в обекта, чието работно време е от 9 до 22 часа.

Удоволствието от пазаруването се превърна в истински празник за първите посетители на Пикадили – Mall Varna. В деня на откриването – 12 юни, всеки клиент получи на входа брандирана монета - ключ за Пикадили. Монетите с ключодържател служат за отключване на колички и са специално изсечени в Монетния двор. За да отключат сърцата на своите клиенти и като жест за тяхната лоялност, от Пикадили раздадоха мостри на елитни марки кафе, зехтин и захарни изделия, и разиграха томболи с подаръци от най-големите доставчици на супермаркета. В търговската зала посетителите получаваха тестери качествена козметика, а бюти консултанти ги съветваха безплатно за най-подходящите разкрасяващи продукти. Първата победителка в българския „Music Idol” Невена Цонева, както и известният майстор на гурме кухнята Андре Токев, също се включиха в празника за откриването на Пикадили, като създадоха незабравими емоции за присъстващите. Невена Цонева изпя някои от хитовите си песни от албума „Без страх”, а Андре Токев демонстрира висш пилотаж в кулинарното изкуство с изтънчени гурме ястия, приготвени изцяло с продукти от Пикадили.

Празникът продължава и в съботният ден – 14 юни, който ще бъде изцяло посветен на семейството и децата. Предвидена е мини-изложба на детски снимки, а клиентите ще могат да спечелят професионално заснемане на своите малчугани. Пикадили е единствената верига супермаркети в страната, която създаде специална клубна карта за най-малките си посетители - Piccadilly Kids. С нея малчуганите могат да „пазаруват” и да трупат точки, които ще им донесат множество награди. Също както картите на големите, Piccadilly Kids позволява на децата да „купят” любимите си играчки, но на по-ниски цени.

На Информационния си щанд новият супермаркет Пикадили предлага пълната гама допълнителни услуги и програми за клиентска лоялност – карти Пикадили клуб, сключване на застраховки, тото-игри, продажба на ваучери за предплатени услуги, билети за кина и концерти, както и най-новата възможност за заплащане в брой на комунално-битови сметки и такси за кабелна и сателитна телевизия, осигурена в сътрудничество с „Изипей”. Новаторската и успешната формула на супермаркетите е подчинена на идеята клиентите да свършат максимално много работа на едно място – в Пикадили.

„Откриването на 12-тия супермаркет от веригата Пикадили е поредната стъпка в общата история на успеха, която създаваме с помощта на клиенти и партньори. Нашата стратегия е да поддържаме висок растеж чрез разкриването на нови обекти и повишаване на конкурентноспособността на базата на световните стандарти за управление и търговия. Предвиждаме отварянето на 20 нови магазина в близко бъдеще и увеличаване на пазарния дял на Пикадили до 20-25%. Това е част от амбициите ни да станем най-голямата търговска верига, както в България, така и в останалите страни в Югоизточна Европа. За нас обаче най-ценната добавена стойност в бизнеса е удовлетворението и лоялността на клиентите. Затова днешният ден е посветен на тях. Ключът към успеха е изграденото взаимно доверие и коректност.”, коментира Александър Чампаревич, изпълнителен директор на супермаркети „Пикадили”. В деня на откриването, той връчи сертификат за парично дарение от името на Пикадили на Училището за слепи в град Варна. Институцията ще продължи да получава подкрепа от веригата супермаркети, като част от нейната политика за корпоративна социална отговорност.


# # #

За „Пикадили”:

„Пикадили” е българска верига супермаркети с 14-годишна традиция. Магазините й са изградени съобразно световните тенденции в оборудването и технологията на обслужване. С дейността си Пикадили заема 15% от пазара на съвременните форми на търговия с хранителни стоки в България (супермаркети и хипермаркети). Веригата разполага с 12 обекта със средна търговска площ от над 4 000 кв. м, разположени в четири града – София, Варна, Бургас и Велико Търново. Стратегията за развитие на веригата Пикадили включва изграждането на 20 нови супермаркета (2 000 - 4 000 м2 площ) в градовете с население 40-50 000 жители; 40-50 магазина от типа corner shop (300 – 400 м2 площ), които ще са под името „Пикадили Експрес”, както и хипермаркети „Пикадили Екстра” с над 12 000 кв.м търговска площ. 30 процента е ръстът на оборота на Пикадили през първите пет месеца на 2008 г. в сравнение със същия период на 2007 г. Предимствата, които „Пикадили” осигурява, са доброто познаване на местния пазар, уютната обстановка за пазаруване, персоналното обслужване, добрия избор на стоки, разнообразието от съпътстващи услуги, придаващи добавена стойност към пазаруването, собствената програма за лоялни клиенти, постоянните инвестиции в съвременни технологии. До края на 2008 г. се предвижда и въвеждането в България на нов бранд „Темпо” - обекти от типа софт дискаунтър , които ще бъдат изградени в градовете с население над 100 000 жители и в търговските центрове в периферията на големите градове. Първите два магазина „Темпо” ще бъдат в София.

За информация
Албена Ивайлова, Viveka Positive Communications:
02/ 980 45 87
0896 66 56 74 

Източник:
Viveka Positive Communications

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1199