EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

Събитийни НОВИНИ / Новини от събития

Вземи в gLOG
03 Април 08, 19:00 / Автор: EventsTeam
Обновен център за клиенти на ЧЕЗ отвори врати в Монтана
С новия център офисите на ЧЕЗ България, които отварят врати с изцяло нов интериор и корпоративна визия, стават тринадесет в Западна България.
(отляво надясно) Лудвик Балека, търговски директор на ЧЕЗ България, и Тихомир Антонов, заместник-кмет на Община Монтана
(отляво надясно) Лудвик Балека, търговски директор на ЧЕЗ България, и Тихомир Антонов, заместник-кмет на Община Монтана

На 3 април 2008 г., беше открит обновен Център за обслужване на клиенти на ЧЕЗ България в Монтана. С него офисите на ЧЕЗ България, които отварят врати с изцяло нов интериор и корпоративна визия, стават тринадесет в Западна България. Новите офиси осигуряват пълната гама от услуги, свързани със снабдяването и разпределението на електроенергия като: присъединяване на нови клиенти, пререгистрация на потребители, издаване на дубликат на фактура, техническа проверка на електромера и т.н.
 
Проектът „Офиси на светло” има за цел обновяването на всички центрове за клиенти според стандартите на ЧЕЗ за местата и нивото на обслужване и по този начин да осигури повече комфорт за клиентите и по-добри условия за комуникация. Проектът цели също унифициране на обхвата и качеството на предлаганите услуги във всички центрове за клиенти. Стратегията предвижда и разширяване на дистанционното обслужване чрез CALL-център и Интернет.
 
ЧЕЗ България работи усилено за постепенното подобряване на обслужването на клиентите от Западна България:
 
За улеснение на своите клиенти и за разширяване на мрежата за касови и безкасови плащания, снабдителната компания подписа договори за стратегическо сътрудничество с Изипей, УниКредит Булбанк и Банка ДСК. В рамките на тези договори местата за плащане на сметките за електрическа енергия на територията на Западна България са над 700. Разписките от плащането на сметките в касовите салони на УниКредит Булбанк, ДСК и Изипей съдържат цялата необходима информация за клиента.
 
В услуга на клиентите работи и информационнателефонна линия 0700 10 010 на цената на един градски разговор за цяла Западна България. За да подобри двустранната връзка с клиентите и дистанционното обслужване, ЧЕЗ откри и имейл: zaklienta@cez.bg.

Източник:
AMI Communications

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.0807