EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

Събитийни НОВИНИ / Новини от събития

Вземи в gLOG
19 Февруари 08, 23:18 / Автор: Комуникационна агенция Euro RSCG Sofia
Експерти от международната група Havas съветват как да успеем в света на новите технологии и комуникации
Media Planning Group представи последни тенденции в стратегическото медиа планиране на 18 февруари в столичния хотел "Хилтън".
Media Planning Group MPG, част от шестата по големина комуникационна група в света Havas, представи вчера последните световни тенденции в областта на стратегическото медиа планиране и успешното изграждане на марките. Събитието, под наслов M2P Session, събра специалисти в областта на маркетинга и рекламата, представители на бизнеса и медиите у нас.

Комуникационните експерти Франсиско Сера, Вицепрезидент на Global Catalyst Havas Media и Алберто Кантели, Изпълнителен директор на Havas Media за Северна, Централна и Източна Европа, бяха специални гости и лектори на събитието. Те разгледаха ролята на медийните агенции в откриването на нови и ефективни комуникационни инструменти и представиха актуални практики и примери от областта на стратегическото медиа планиране.

В лекцията си на тема „Да успееш в новия свят на маркетинг и комуникации” Франсиско Сера очерта революционните промени в областта на информационните и комуникационни технологии и показа как новата комуникационна среда налага използването на нови механизми в процеса на успешното изграждане на марките. Друг основен акцент в неговата презентация бе въпросът дали комуникационната революция ще измести на заден план масовия маркетинг или на него все още може да се разчита за утвърждаване на брандовете в потребителското съзнание.

Алберто Кантели разгледа темата за еволюцията в ролята на медийните агенции през последното десетилетие, както и промените в поведението и изискванията на потребителите, рекламодателите и цялостната медийна и бизнес среда през последните години. Алберто Кантели говори за новата роля на медийните агенции в изграждането на брандовете и успешното развитие на бизнеса.

Презентациите на двамата комуникационни специалисти бяха придружени и от интересни практики и примери от опита на Havas Media. 

Източник:
Комуникационна агенция Euro RSCG Sofia 

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1425