EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

Събитийни НОВИНИ / Прес съобщения

Вземи в gLOG
18 Февруари 08, 19:16 / Автор: APRA Porter Novelli
11 компании учредиха "Българска асоциация на рекламодателите"
Обединението на рекламодателите се създава с цел да подпомогне обмена на добри практики и да даде своя положителен принос за развитието на рекламния пазар в България в защита на интересите не само на рекламодателите, но най-вече на потребителите
На 12 февруари 2008 г. се проведе Учредително събрание, на което беше създадена „Българската асоциация на рекламодателите“ (БАР). 

Сред главните цели на Асоциацията са повишаването на ефективността на инвестициите в областта на рекламата и въвеждането и развитието на стандарти за отговорна и етична комуникация към потребителите. Учредители на БАР станаха 11 компании: Байерсдорф България, Белла България, Данон Сердика, Каменица, Кока-Кола България, Глобул, Крафт Фуудс България, Мобилтел, Нестле България, Обединена Българска Банка, Хайнекен/Загорка. 

За председател на УС е избран изпълнителният директор на Нестле България г-н Антонис Кандзелис. Асоциацията ще представлява своите членове при регулирането на отношенията им с държавните органи и институции, медиите, рекламните агенции и сдруженията на потребителите. В Устава на БАР е заложена програма за създаване на механизми за защита принципите на лоялната конкуренция и отговорната, етична комуникация към потребителите.

„Създаването на Асоциацията е крачка напред към цели като саморегулация на посланията към потребителите от страна на рекламодателите; активно участие във всички процеси и проекти, свързани с прилагането на европейски и световни практики в областта на рекламата; поддържане на по-ефективен и ползотворен диалог с медиите и е предпоставка за провеждане на отговорна, коректна и прозрачна рекламна политика от страна на компаниите рекламодатели. Създаването на БАР ще има положителен принос за развитието на рекламния пазар в България, в защита на интересите не само на рекламодателите, но най-вече на потребителите“, коментираха от Управителния съвет на Асоциацията. 

11-те компании, членуващи в БАР, са единодушни, че трябва да бъде създадена мрежа за обмен на професионален опит, предоставяне на информация и експертна помощ в областта на рекламата, с оглед повишаване на нейната ефективност. Компаниите вярват, че рекламата има важно място в съвременното общество, тя стимулира иновациите и конкуренцията и пряко допринася за икономическия растеж и създаването на нови работни места. 

Източник:
APRA Porter Novelli 
 

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.089