EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

  [BG]   EN  
EVENTS.dir.bg | Блог за успешни събития

 
Рейтинг: 3.00
(1139)
Успешни СЪБИТИЯ
Събитийни НОВИНИ
Събитийни ПАРТНЬОРИ
ФОТО от СЪБИТИЯ
ВИДЕО от СЪБИТИЯ
Списък
ОРГАНИЗАЦИЯ НА СЪБИТИЯ - Добра практика и Съвети
БИЗНЕС Новини


Изпрати ИНФО Събитиен БЛОГ За Нас Контакти

Събитийни НОВИНИ / Прес съобщения

Вземи в gLOG
08 Януари 08, 11:55 / Автор: APRA Porter Novelli
НЕСТЛЕ ТРАНСФОРМИРА СВОЯ СТРАТЕГИЧЕСКИ БИЗНЕС ОТДЕЛ ЗА ХРАНИТЕЛНИ УСЛУГИ “NESTLE FOOD SERVICES” В “NESTLE PROFESSIONAL”
Новото самостоятелно бизнес звено откри първия собствен изследователски Център, изцяло посветен на бизнеса с храни и напитки за консумация вън от дома.
Нестле трансформира своя стратегически бизнес отдел за хранителни услуги в “Nestle Professional” - независимо, самоуправляващо се комерсиално звено, посветено на продуктите и решенията, предлагани на пазара за незабавна консумация вън от дома. Тази бизнес възможност е определена като една от трите стратегически оси за бъдещия растеж на компанията. С продажби, надхвърлящи 6 милярда швейцарски франка на година и 10 000 служители в 97 страни, Нестле е световен лидер на пазара на хранителни услуги. Целта на “Nestle Professional” е да земе водеща позиция на пазара на топли и студени не-газирани напитки. Новото звено ще предлага решения, които да посрещнат нарастващите нужди на пазара за извъндомашна консумация. Това подчертава амбицията на Нестле да разшири присъствието си в специфичния пазарен сегмент на храни и напитки за незабавна консумация, както и ясно заявената ориентация на компанията върху здравословното хранене. 

Нестле счита, че пазарните възможности ще бъдат по-добре усвоени с отделна специализирана организация, включваща и създаването на научно-изследователски Център, наскоро открит в град Орб, Швейцария. Новият Център “Nestle Professional” е първият научно-изследователски център, изцяло посветен на бизнеса с храни напитки за незабавна консумация вън от дома. Центърът ще се възползва от експертизата на над 1100 души, които вече работят там. “Nestle Professional” ще поеме пълното управление на дейността на Центъра от 2008 г., а на финансите – от 2009 г. 

Във връзка с глобалната трансформация, отделът на Нестле България, предлагащ продукти, услуги и решения на пазара за консумация вън от дома, познат като “Out of home” отдел, ще стане част от новосъздаденото бизнес звено “Nestle Professional” в съответствие с глобалната стратегия на Нестле.

“Гордеем се с факта, че нашият бизнес сега е напълно самостоятелен и вече има собствен изследователски Център. Това е крачка към планираното разширяване на присъствието на Нестле на пазара на храни и напитки в сегмента за незабавна консумация. Установяването на “Nestle Professional” в България ще ни позволи да предлагаме на клиентите си все по-висококачествени продукти и по-ефективни решения за отличен краен резултат”, каза г-н Антонис Кандзелис, изпълнителен директор на Нестле България.

Първоначално отделът на Нестле “Out of home” е създаден през 2001 г., под името “Nestle Food Services Bulgaria” и през изминалите години основният фокус на отдела е да предлага висококачествени продукти, услуги и подходящи решения за извъндомашна консумация, базирани на нуждите на консуматорите и предоставящи професионалните познания на Нестле.

Днес, всъответствие с дългосрочната визия да предостави иновативни решения в сферата на храните и напитките за незабавна консумация и с подкрепата на световноизвестните марки на компанията: NESCAFE, NESQUIK и MAGGI, както и последователното въвеждане и развитие на мрежа от оператори, отделът на Нестле “Out of home” е познат с развитите си дълготрайни бизнес взаимоотношения с клиенти от цялата страна в различни пазарни сегменти, като: хотели, ресторанти, кафетерии, консумация “на крак”, бизнес и индустриални обекти.

Първоначално фокусиран върху групата на кафето и напитките, целта на отдела на Нестле “Out of home” е да бъде разпознат като партньор, предлагащ решения със силно присъствие във всички летни и зимни курорти, както и много голямо разпространение е големите и малките градове.

Както в световен мащаб, така и в България, новото бизнес звено “Nestle Professional” ще посрещне нарастващите търговски възможности за обслужване на клиентите на пазара на консумация вън от дома, сред които кафетерии, ресторанти, крайпътни павилиони, офиси, здравни и образователни институции, както и заведения за обществено хранене. В България “Nestle Professional” ще поддържа ангажираността на Нестле да предоставя на клиентите си марките и качеството, което те очакват и на което разчитат извън дома.

Източник:
APRA Porter Novelli

Дир ID: 
Парола: Забравена парола
  Нов потребител

0.1323